Denim and marble.


Nije tajna da sam apsulutno luda za teksas suknjama i sorcevima (teksasom opcenito). Dok sam odrastala teksas sorcevi i suknje su bili moja go to kombinacija. Nosila sam ih uz sve i iako sam mnogo puta pokusavala da ih ne nosim toliko cesto kad god bih bila u stisci s vremenom posezala sam za necim teksas. Oduvijek ga je bilo tako lako kombinirati. U posljednje vrijeme, takodjer, mi se mnogo dopadaju retro komadi koji podsjecaju na sedamdesete godine. Od velikih naocala i rimljanki pa do antilopanih komada. Kada nosim retro komade aksesoare svodim na minimum, to odgovara stilu '70ih i cini ga modernijim. Ukoliko nosite ogromne mindjuse, narukvice ili prstenje idete na full look sedamdesetih godina sto nije ono sto se meni trenutno dopada. Oh, a patike.. one su tu da bi sve ucinile jos zanimljivijim!
xoxo, A.

It's not secret that I love denim skirts and shorts (or anything denim). Growing up denim skirts and shorts were my go to! Whenever I'm in a rush and I don't know what to wear, denim seems to be the easiest answer. Lately everything I've been attracted has been something retro, like pieces from 70's. From oversized sunglasses and gladiator sandals to suede pieces. While wearing retro pieces I keep my accessories quite minimal, which complement the 70's style and make it modern. If you stack yourself with giant earrings and bracelets you would go for the full 70's look, and now I like keeping things simple and clean. And oh, sneakers.. they are here to spice everything up!

                                                                                                                                     xoxo, A.






I was wearing:
Shirt: ZARA
Skirt. BERSHKA
Trainers: ADIDAS
Sunglasses: PS Fashion

1 komentar: