Relaxing day.



Zdravo moje drage dame.Ja uzivam u suncanim danima kojih je ostalo sve manje.Ovo ljeto je toliko ludo ako je rijec o modi.Zato ga toliko volim .Za danasnji otfit sam napravila nesto malo drugacije.Umjesto majce obukla sam jednodjelni kupaci sa sorcem i preko bijela kosulja.Kao sto mozete da vidite na nogama ne nosim nista jer ljeti obozavam da hodam bosa .Ovaj veliki sesir je moj veliki favorit za ovo ljeto.Nadam se da vam se svida ovaj nacin outifa...
xoxo,Dz


Hello my dear ladies. This summer is so crazy when it comes to fashion.That's why I love so much.For today otfit I did something a little different.Instead shirts I wore one-piece bathing with shorts and a white shirt over.As you can see in the legs Nenos anything because I adore the summer to walk barefoot .This big hat is my big favorite for this summer.I hope you like this way outifa ...
xoxo,Dz















I was wearing: 
bathers:River Island



1 komentar:

  1. I love the post ! Have a nice day:)

    www.bloglovin.com/blogs/printed-sea-3880191

    OdgovoriIzbriši