Zara all over.



Nisam bas ljubitelj kisnih ljetnih popodneva, kao sto je bilo ovo, pa zbog toga uvijek pokusavam da u sivo i tmurno vrijeme unesem barem malo boje. Žuta - boja sreće i dobrog raspolozenja, ako mene pitate. U posljednje vrijeme zuti komadi, u bilo kojoj nijansi, su oni za kojima najcesce posezem. Ovoga puta izabrala sam haljinu sa leopard printom i sako od tvida koji neodoljivo podsjeca na Chanel sakoe! Odlucila sam se za prirodan makeup i blago uvijenu kosu, a look sam upotpunila sa srebrenom torbom koju obozavam.
xoxo, A.

I'm really not a fan of these rainy summer nights (as this one was) so I always try to give them a bit of colour. Yellow - colour of happines, if you ask me. Lately, yellow pieces were ones that I wore mostly. This time I chose dress with leopard print and this yellow blazer, which I fell in love with when I first saw it, it really reminds me of ones by Chanel. I went for natural makeup and wavy hair. I completed the look with this silver bag that I adore!
xoxo, A.







                                                                 I was wearing:
                                                                  Dress: ZARA
                                                                  Blazer: ZARA
                                                                  Shoes: ZARA
                                                                  Bag: TK MAXX

Nema komentara:

Objavi komentar